Hvordan ser kanten af dørene ved dørhåndtaget ud hos jer?
Hvornår har du sidst tjekket rundt om armlænene?
Og hvad med kontakterne og telefonen?

I et professionelt behandlermiljø og på klinikker skal der være rent – over alt og hver dag. Der stilles større og større krav til hygiejnen og dermed rengøringen fra både myndighedernes side og patienterne.

Stabil og pletfri rengøring

Det kan være svært at følge med i det daglige, og når dertil så skal lægges jævnlige hygiejnemålinger af kimtal og restskidt, som skal overholdes og rapporteres, ja så kræver det næsten en professionel. Og det er, hvad vi er hos KlinikRENT: din professionelle rengøringshjælp og hygiejnekontrol.

Din hygiejnekontrol

Udover at stå for en stabil og pletfri rengøring af din praksis, så

hjælper vi dig også gerne med at sikre, at alle lovkrav og miljøregler bliver overholdt, så næste audit kan gås ubekymret i møde.

Vi har fokus på egenkontrolprogrammer, når vi selv gør rent, men vi fungerer også gerne som ekstern hygiejnekontrol for et andet rengøringsselskabs daglige indsats.

Det handler om jeres behov

Dialogen er det vigtigste redskab hos os, for rengøring handler om jeres behov. Derfor afstemmer vi løbende forventninger med dig og foretager fælles kontrol, så vi altid er på forkant.

Du kan også regne med daglig desinfektion af problemråder som dørhåndtag og armlæn, jævnlige målinger af restskidt og kimtal, og sidst men ikke mindst at vi klarer jeres vasketøj for sig selv.

Gem